tisdag 8 mars 2016

Hedda vinkar







Detta är vår älskade hund Hedda. Hon är en omplacering och redan från allra första början har hon passat in. Hon valde min man Kent, att älska mest av alla. Den kärleken är besvarad. Han älskar henne mängder och hon ligger nästan alltid bredvid honom i fåtöljen. Det är trångt men fungerar. Hon spenderar tid med mig också såklart. Jag kammar, badar och klipper klor. Sen ligger hon ibland hos mig på nätterna eftersom när jag går och lägger mig så brukar hon krypa upp och ligga mellan mina stumpar (jag har mist mina ben) och ibland kammar jag hennes päls till hon somnar, eller bara kelar vi. Hon är allt, precis allt man kan önska hos en hund. Alltid glad och leksugen. 3 år gammal är hon. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om henne, men jag får väl stoppa här...Kram i massor <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar